2012-02-24

Beauty fades...

... Memories last forever. Until you get Alzheimers. Men usch, vad jag är cynisk. 

Gick upp klockan 9.30, lagade till en härlig tallrik fiberhavregrynsgröt med mammas hemlagade sylt och satte mig vid mitt soliga skrivbord och betalade räkningar. Vilken bra start på dagen! Idag börjar jag inte jobba förrän klockan 14, då ska vi tömma hyllorna igen för att resten av golvet ska bytas i helgen. I kväll blir det pizza och film med lilla Lisa som är i stan, myspys!

I morgon ska jag på Helens examensmiddag ute i Ljungsbro. Hon är nu färdig landskapsarkitekt! Så stolt över henne! 

Nu är det dags för dem att åka, men kommer alltid att komma ihåg Anthonys första blombud!

Är det inte helt underbart när solstrålarna glittrar bakom gardinen och det blåser in sköna brisar..?

No comments: