2013-02-23

Efterfest

Har precis städat undan efter min födelsedagsfest. Ligger i sängen och A sussar sött bredvid mig. Han har verkligen varit till stor hjälp idag. Thanks baby! Det var så mysigt att träffa alla! Och tack alla kära vänner för de fina presenterna och för att ni kom!

Jobbade till kl 16 idag så hann bara hämta de beställda tårtorna, hälla upp lite snacks och göra lite bål (tack darling Sofie för all hjälp med förberedelser!). Men för en gångs skull kändes det som om jag hade tid att sitta ner och prata med folk och verkligen mingla runt och inte bara stressa runt och tänka på mat och dryck.

Det var lite synd att nästan alla drog vid kl 23, men å andra sidan hade jag nog inte orkat med längre. Tack mina kära vänner för en fin kväll.

Enda bilden jag tog med iPhone ikväll: på mig själv, haha. Klänning från H&M, örhängen Chanel (present från A!), armband och mobilskal från Marc by Marc Jacobs.

Nu måste jag sova. Ska med tåget till Malmö kl 13 imorgon! God natt!

1 comment:

Sophia said...

Vilket snyggt skal! Själv får man nöja sig med lite billigare:) testa designskins.se om du vill ha ett som är lite personligare :)