2013-02-03

Min lördag

Oops! Det blev visst en bloggfri lördag igår. Ganska skönt faktiskt. Ni brukar ju aldrig hälsa på bloggen på lördagar, men igår kikade visst folk in fast jag inte bloggade. Typiskt!

Det blev ingen Träning&Hälsa-mässa för mig igår (Sofie var där och fick köra ett pass mot Musse Hasselvall, haha coolt!). Istället spenderade jag lördagseftermiddagen med föräldrarna. Vi åkte till IKANO-huset och myste. Om ett halvår kommer jag att bo tusentals mil från mina föräldrar, så det är bara att passa på.

På kvällen svängde jag och Sofie förbi Alex's inflyttningsfest med en grön växt. Det blev lite mys med vin (ett glas för mig!) och nyttiga tillbehör (ok, en Dumle eller två slank ner också!). Mysig kväll!

Min lunch: krämig champinjonsoppa med bacon

Sedan blev det en korv på IKEA!

... och en mjukglass! Så jag har syndat denna helg!

Vin, grönsaksstavar med dipp och det lilla glaset innehöll körsbärsöl - gott!

No comments: