2013-03-30

Min påsk

Sorry att jag inte har bloggat, har haft huvudet fullt av annat. Snart åker jag till USA och snart får mamma sin andra behandling. Anyways. Igår bestod dagen av fika med min söta Fadia, en runda på stan efter presenter till amerikanarna och matshopping. Idag jobbade jag fyra timmar och var brorsans sous-chef hela eftermiddagen. Hade gärna gått ut och dansat med tjejerna i kväll, men är helt slut.

Här kommer några bilder från min påskmiddag med familjen. Älskar min lins (Canon EF 50 mm f/1.8 II) jag fick av A, perfekt för porträttbilder. Thanks baby!

Fina mamma och en grimaserande Leon, haha!

Leon var festklädd  kvällen till ära och förstås huvudpersonen!

Fina mamma Teresa och baby Leon

Stolta mormor med en Leon som vinkar hej

Fina brorsan!

Påskmat by brorsan och moi. Detta år hade vi "pigs in a blanket" - prinskorvar i smördeg med dippsås

Vår smarriga och enkla påsktårta - med hallon, vit choklad-mousse och maräng!

Morbror Nima gäspar ikapp med Leon

Morfar försöker trösta Leon som inte vill sitta hos moster Naffe

Fina mamma och påsktårtan

2 comments:

Marie said...

Bilden på din bror och Leon som gäspar är fantastisk! Fick mig att le stort.

Naffe said...

Haha, ja visst blev det bra timing! ;) Kram och glad påsk, fina Marie!