2008-09-26

Seriöst?!

Ja, det är sant. Jag ska börja blogga. Slå på bongotrummorna och dansa i vild extas! Detta är Naffes första officiella blogginlägg. Egentligen inte. Jag har ju bloggat förut här men jag kan lova att denna nya blogg kommer att vara mycket mycket mer intim och smaskig... Å andra sidan... Kanske inte.

Mitt liv känns som en nystart just nu. En ny termin, nya kurser, nytt jobb, nya människor, nya fjärilar i magen... Förhoppningsvist kommer nya band att knytas, nya blåa drinkar att drickas och nya drömmar att uppfyllas. Haha. Jag ska inte lova för mycket. Jag får oftast inte tummen ur. Till exempel så ska jag egentligen läsa till min farmakoterapitenta nu. Men vad gör jag istället? Ingenting.

Välkomna till min egocentrerade, opretentiösa, snuskiga men alldeles alldeles underbara blogg!

/N

Say no more. Stockholm, oktober 2007.

1 comment:

Anonymous said...

Första kommentaren!