2008-12-07

"Du kan inte vara med på allt!"

Om jag hade insett det tidigare. Igår kväll fick jag major breakdown. Eller det var inte så farligt. Men jag var så besviken. Besviken på mig själv. Jag har i princip bara suttit och deppat hela helgen. Jag har pluggat extremt dåligt och odisciplinerat till tentan (på riktigt). Jag har missat två luccegasque-släpp som som jag så så gärna hade velat vara på. Jag har även missat Veronica Maggio på Clap to this. På måndag kommer jag att missa det legendariska Staff Party för alla våra jobbare. Alla, absolut ALLA kommer att vara är.

Jag har gjort mina vänner besvikna. Jag har gjort mig själv besviken. Jag kan inte vara med på allt. Men nu har jag missat allt roligt OCH kommer att kugga tentan i morgon. Bara för att jag inte kan inse att dygnet bara har 24 timmar och att jag inte kan vara på 2 ställen samtidigt.

/N

4 comments:

Anonymous said...

Vi är inte besvikna Naffe! Vi tycker om dig precis som du är.

Anonymous said...

Lol tell me about it

Anonymous said...

Har du en blogg Naffe? WTF. Jag orkar inte läsa bloggar och tycker att phenomenet är ASnördigt, men kul att du har en i alla fall! Ironin slickar mig i nacken känner jag.
Som sagt - orkar inte läsa igenom ens ett helt inlägg med det där märkliga typsnittet, men skummningen gav fyra utslag på ordet "besviken" och det tycker jag fan inte du ska vara. Nörd.

Naffe said...

Marie: Puss på dig!
TBG: LOL på dig själv!
Magnus: Intressant om elefanter!