2009-01-02

Naffes 2008

2008 - årets
bedrift: det rosa kortet!
ord: kk = kundkommunikatör, kuratorskonventet osv
överraskning: min 21-årsdag (tack!)
finaste solnedgång: Varberg
ryggont: dörrchef på Värmlands
huvudvärk: ansökan till utbytet i USA
äckligaste: pink eye
missförstånd: "I thought you were from the States!"
utekväll: gratisdrinkar i hufvudstaden slutade i striptease i Anders Palmérs ateljé
mest oanvända: mitt träningskort på Stallet
årets regnigaste: Gröna Lund på Regs födelsedag
kanske-misstag: flytten till korridor
lathet: tvättstugebokning på internet
mysigaste: nya vänner från klassen, Värmlands och sommarjobbet
bästa presenter: smörgåsgrill, Ipod nano, min nya mobil, Casio-armbandsur, Nasse
besatthet: facebook
fjortisspya (min första!): 2008-08-08. Skumpa, Isbjörn, Bryggan...
cravings: moules frites - gigantiska saftiga musslor med pommes vid vattnet i Marseille
mest välrepeterade: "Välkommen till Apoteket, det här är Naffe."

låt: Infinity - Guru Josh Project (har väl varit liiite för många utekvällar)
sorgligaste: hela albumet Rockferry - Duffy

Kära bloggläsare: året är 2009 och jag är tillbaka.


/N

No comments: