2011-08-25

Ja, jag vet...

Ja, jag lovade att blogga bättre. Men var tvungen att åka till min gudmors familj i San José över dagen i tisdags och har varit SJUK sedan dess. Skjutsade syskonen till flygplatsen klockan 4 i morse, så nu har jag lite mer tid för mig själv i alla fall. Idag har jag:
  • Sovit till klockan 13
  • Lekt med A's kompis hund Rosseau
  • Lagat linguine med pestokyckling
  • Diskat
  • Tvättat
  • Vikt tvätt
  • Gjort manikyr och pedikyr
Tillbaks till housewife-rutinerna helt enkelt. Känner mig inte helt frisk än, så det är skönt att bara vara hemma. Imorgon väntar karibisk lunch med Semper och lite shopping.


Drick te!

1 comment:

Oppa said...

Fint att du har en ad på din blogg som säger "Vill du vara otrogen? Saknar du krydda i förhållandet? Chatta & flörta på Prime-Date.se" Fiiint där! :P

Kul att du uppdaterar oss om ditt liv som desperate housewife nu igen :D