2011-08-04

Ta aldrig livet för givet

Ursäkta blogguppehållet, mina vänner. Jag har haft fullt upp med att vara housewife till A (all inclusive: matlagning, shopping, gräl) och på onsdag åkte jag brådskande till San José för min mosters mans mors begravning. Har aldrig träffat damen ifråga, men åkte för att representera min mor som kände damen. Idag var det kist-ceremoni och imorgon är själva jordfästelsen.

Mitt i allt fick jag ett mail från min far om att min mor låg på sjukhus för att hon hade haft ont i bröstet och svårt att andas... Snacka om en intensiv vecka. Men tack och lov var allt ok. Jobbigt bara att vara så långt borta från min mor nu när hon är så svag och att vara nära men ändå långt ifrån A som är min klippa.

Snälla ta hand om era nära och kära! En dag finns de inte längre... Glöm inte att varje dag visa dem hur mycket ni älskar dem!

3 comments:

Bff said...

Hoppas din mor mår bättre fina du. Skickar massa kärlek.

Soulie said...

Tänker på dig o din familj <3 Fam Ta hälsar till fam Nguyen så mkt. Love you!

Naffe said...

Älskar er!