2014-09-16

Plötsligt händer det!

Har hållit mig borta från bloggen men fick ett mail idag som betyder mycket för mig. Flera personer har hittat till min blogg när de googlat om hur man blir pharmacist i USA. Det har oftast varit frågor om FPGEC-processen och hur det är att vara en pharmacist i USA. Häromdagen svarade jag på ett sådant mail och idag fick jag tillbaka ett väldigt fint svar som värmde mitt hjärta (stort tack till dig som skrev detta!), här är ett stycke ur mailet: 

"Läste att du går igenom en jobbig tid just nu, hoppas att det löser sig snabbt för dig.. Du är en sån vacker människa from the outside and the inside och du förtjänar att vara lycklig i alla dina dagar! Och sluta inte blogga heller! Behöver fortfarande dina fashion tips haha!"

Det är så fantastiskt att en främmande människa kan läsa ens blogg och få något ut av det. Jag hoppas jag får tillbaks blogglusten för att nå ut till alla fantastiska människor därute i cyber space. 

No comments: