2016-09-25

Saknad

Idag är det extra jobbigt. Idag saknar jag Sverige extra mycket. Vaknade kl 7 för att facetimea med min familj. De var alla samlade för att fira min brors födelsedag i efterskott. Fick prata lite med Leon, världens sötaste Leon, som är så lång och stor. När hann han växa så mycket? Kändes nästan som om jag var där, kunde lyssna på syskonens gnabbande och se min mamma packa matlåda till mina syskon och min pappa fixa på min systers cykel. Vardag helt enkelt. Vardag som hade gjort mig galen om jag bodde med dem, men är så värdefullt när man ses en gång om året, om ens det... Det är jobbigt att inte veta när man kan träffa dem nästa gång. 

Hur stor är den här grabben? Han gillar salta pinnar, haha! 

Snart är han längre än mig... 

Fick alla att samlas för en grupp-selfie 

Världens sötaste familj 

Haha, roligaste bilden. Åh, vad jag älskar dem! 


No comments: