2012-06-07

Breakfast in bed

Hade en lång jobbig dag igår, hehe. Svärmor hämtade mig klockan 8.30 och vi åkte och hämtade trägolv till hennes nya hus, fixade rätt storlek på min förlovningsring, käkade thai till lunch, bröllopsplanering-spanade (har bilder!) på 3 olika vingårdar och ett riktigt fint clubhouse i Fairfield, färgade och klippte mitt hår hos hennes favoritfrisör (som var vietnamesiska), var på kinesisk fotmassage och på en BBQ-fest hos hennes vän. Allt detta på en dag. Och den enda bilden ni får är på min frukost... Haha, men jag kan ju inte dra upp mobilen i tid och otid med svärmor. 

Anthony har åkt till jobbet och jag ska snart ut och powerwalka. Vi har haft ett par mysiga dagar med varandra. Dock har vi nog haft någon diskussion varje dag nästan. Nu när vi har nått detta stadie i vårt förhållande är det lätt att ha för höga förväntningar, överanalysera allt och fundera "är det så här det kommer att bli när vi är sambos/gifta?". Är det så här mitt liv kommer att se ut? Vi har inte haft någon vardag ihop ännu och det är lite jobbigt att inte veta hur vår vardag skulle se ut. Våra korta besök i USA/Sverige representerar ju inte riktigt vardagen... Men men, man får ta det som det kommer, antar jag.

Mmm, har blåbär till allt nu!

No comments: