2015-01-29

Busy day

Idag är jag ledig! Har en massa ärenden som måste fixas innan vi åker i morgon kväll. I morgon kväll! Vi båda jobbar i morgon, men slutar tidigt så vi kan komma hem och göra oss i ordning för avfärd! Vi flyger kl 22 på kvällen från Oakland, så vi ska köra till Anthonys pappa i Vallejo, sedan skjutsar han oss till flygplatsen. Hoppas på att trafiken är ok, här är man konstant orolig för trafiken... 

Pratade nyss med min lilla mamma. Hon är så sjuk, hostig och nu har hon dessutom ont och är stel i nacken, har en massiv huvudvärk och mår illa. Är så orolig att hon har hjärnhinneinflammation... Sade till henne att ringa 1177 och åka till akuten, men hon ville vänta tills vårdcentralen öppnar i morgon. Suck. Pappa ringer 1177 nu i alla fall. Skicka lite kärlek och böner till min mamma om ni har en sekund över... Hon sade att om det skulle hände henne något så slipper Jon ju lidandet i alla fall, när jag sade åt henne att hon måste vänta på mig och Anthony, så vi kan träffa henne först, log hon. Stackars mamma. 

Älskar min nya iPad, där jag kan bekvämt blogga från. 

No comments: