2020-01-17

Tupplur -check!

Igår sov Ella middag på förskolan! Duktiga tjej, fröken sa att hon låg tyst på sin madrass och sov gott till kl 15 typ. Alltså, jag är så imponerad av henne! Barn är duktigare än vad man tror! Jag är också typ A så jag oroar mig över allt och inget, haha. 

Hörreni, föräldrar. Ella går på förskola onsdag-fredag. De andra dagarna är hon hemma med baby sitter eller oss. När hon går på förskola väcker jag henne 7:30 för att göra oss i ordning och käka frukost. De andra dagarna, ska man låta henne sova eller ha samma rutin? Nu har hon varit sjuk, så jag har låtit henne sova ut när hon är hemma så hon sover till kl 8–8.30. Men då blir hela dagen sen och hon går och lägger sig 21-22. Hur gör ni? 

Ha en bra helg allihopa! 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1p1b7ljQkJaJ5S9GjFtB4xj_E5YSlLBe5
Fröken skickade denna söta bild förra veckan 

No comments: