2020-01-06

Gott nytt 2020!

Kan ni fatta att året är 2020? Nej, inte jag heller. Vårt 2020 började inte så bra. Jag fick magsjuka på nyårsdagen och satt hela dagen på toaletten på årets första dag... När jag äntligen återhämtade mig, så kom mensvärken. Ugh. Anthony blev förkyld efter nyår och igår kom kroppsvärkar, så misstänker att det kan vara influensan. Lilla Ella mår bra än så länge (lite snorig), ta i trä! Hoppas på att resten av året är mer hälsosamt, haha. 

Annars är allt ok med oss. På nyårsdagen tog jag bort Instagram och Facebook. Ganska stort beslut då jag alltid sitter och scrollar på dem. Inget dramatiskt, tänkte bara ta en paus från allt scrollande och fokusera på annat just nu. Ella ska börja på dagmamma i veckan, vi börjar med 3 dagar i veckan, då Anthonys moster fortfarande ska vara här 2 dagar i veckan. Vi hittade en Montessori-dagmamma på samma gata där vi bor, så håll tummarna för att det går bra! 

Tänkte börja skriva här lite igen. Skönt att skriva av sig. Som att föra dagbok, det är ju ändå ingen som läser här längre. Känns bra att mitt fokus inte längre är på få uppmärksamhet. Kanske börjar bli gammal, haha. 

No comments: