2008-11-02

Sömnlös i Uppsala

Kan inte sova... Kommer att sova djupt och länge på föreläsningen i morgon istället. Pinsamt. Måste kolla upp det här lilla genanta problemet. Kan vara brist på järn eller något hormon eller... Men när ska jag ha tid och råd att kolla upp det? Tänk om jag somnar på fel ställe en dag och vaknar upp till följande:
  • Du missade just tentan, Naffe. (en av mina tjejer)
  • Här kan du inte ligga! (polis som petar på mig på Stora Torget)
  • Shala habada ashmad abi. (någon som vill sälja mig för en kamel och 4 dadlar)
Mitt rosa öga svider och är mer svullet än någonsin. Fy farao för felbehandlingar.

/N

5 comments:

Anonymous said...

Men stackare, är inte ögat bra än? :( Krya på dig!

Naffe said...

Tack vännen!

Anonymous said...

Men vad är det med ditt öga egentligen? Så där länge höll inte min ögoninflamation på!

Naffe said...

De har tagit prover, så jag får svar på vad det är nu i veckan... Förhoppningsvist... :(

Anonymous said...

Det ska bli bra!