2008-11-18

Ursäkta, en fråga bara...

Varför ökar antalet bloggbesökare för varje dag, trots att jag inte uppdaterat på mycket länge? Jag snittar ungefär 30 besökare per dag, vilket är 30 fler än för en månad sen. "Blogg of the year" 2009? Haha, harraguda.

Deadline för ansökan till USA närmar sig. Vet ungefär vad jag ska läsa, men inte var... Kan hamna någonstans i Kalifornien... Ikväll firades Annika med mörklila skalla och Kladdkaka Deluxe. Nu ska jag skriva ett abstract och sedan kramas med killen som lagade båda punkteringarna på min cykel! Sovmorgon i morgon!

Ursäkta detta röriga inlägg. Är inte riktigt i fas med mig själv.

/N

Bilden jag valde till min USA-ansökan. Så helylle. (Fotograf: Björn Johansson)

1 comment:

Anonymous said...

hej naffe! jo de kommer från vagabonds vårkollektion. antingen kan man väl köpa på nätet eller i någon butik :) allt bra med dig? /sandra