2009-01-16

It is over.

Det blir inget utbyte i USA för mig. Jag har inte tillräckligt "starka meriter". Fast jag har godkänt i alla kurser hittills (ok, inte epin), väldigt bra gymnasiebetyg, har engagerat mig i nationslivet, skrev en perfekt ansökan och har fullgoda anledningar att få åka. Jag tänkte alltid att "Ah, well åker jag inte så söker jag England." Men när tårarna började rinna igår insåg jag att jag verkligen ville åka till California State University och plugga business. Som säkert 100 andra sökande vill. 180 sökande på 80 platser. Surt.

Klarade QUARA-tentan idag iaf. Annars hade jag väl hoppat från Flogsta höghus idag kl 22 och verkligen gett Flogstavrålet en match.

SUUURT.

/N

3 comments:

Anonymous said...

blä. men sök england ändå. annars kommer du ångra dig senare.

Anonymous said...

Fan vad synd, vilka svin. Du är ju assgrym, fan vad synd att de inte fattade det

Naffe said...

A: Ja, jag håller med dig. Jag ska söka England och sen får vi se...

TBG: Hehe... Tack sötis.