2009-01-25

I'm ok

Efter tentan i lördags ringde jag mor, far, bror och B i Bath och pratade och pratade. Skönt. Efter en lugn och mysig helg med R har jag sakta men säkert kommit till ro igen. Jag avbokade allt från nyårsmiddag med Värmlandsgänget till fika med tjejerna för att bara ligga i sängen och tänka, kolla på bra filmer och bli kramad.

Chocken angående USA-utbytet har lagt sig, men nu är stressen inför exjobb eller uppehåll ännu mer påtaglig. Exjobb eller uppehåll? Jag har planerat att ta uppehåll i höst, men när alla andra får riktigt roliga och bra exjobb blir man lite sugen ändå... Men men, jag är trots allt 21 (snart 22...) och vill inte ta examen när jag är 23, alldeles liten och oerfaren. Men vad ska jag göra på mitt uppehåll?

Vecka 6 ska jag till Q-Med och träffa min nya chef och göra upp schema. Att kombinera studier, kvällskurs, extrajobb, socialt liv och träning kommer att bli spännande... Jag får magsår bara jag tänker på det.


Efter tentan gjordes excellenta vårrullar hos M. Mysigt och gott!

No comments: