2009-01-11

Jag och min älskade...

... Smörgåsgrill. Sedan jag fick min smörgåsgrill i julklapp av R, har jag använt den varje dag. Varje dag. Den är helt underbar, fin, perfekt... Ryktet om att man går upp i vikt när man är lyckligt kär? Stämmer bra det.

På tal om hälsosamhet. I torsdags var jag och E på pilates. Till vår stora förvåning dök inte den ordinarie pilatesinstruktören upp utan svensktalande Jack Black i korta flaxande shorts! En identiskt lik kopia av Tenacious D-medlemmen och skådespelaren. Jag hade väldigt svårt att hålla mig för skratt när Jack Black låg i konstiga ställningar på mattan och hyperventilerade som en gravid... Jack Black? Kanske därför jag har en sådan galen träningsvärk i de inre magmusklerna...

Tenta på fredag. Då vet ni vad som väntar på den här bloggen. Massa blogginlägg. Inget stimulerar mig så mycket till bloggskrivandet som en härlig tentaångest.

Jack Black eller Stallets pilatesinstruktör?!

/N

No comments: