2009-04-14

Back in Kaohsiung!

Forlat for att jag inte har bloggat eller hort av mig till er pa 5 dagar! Forstar om ni blev oroliga!

Dagarna i Taipei har varit extremt uttrottande. Mycket studiebesok och tidiga morgonar. Mycket tidiga morgonar, och ni som kanner mig vet att jag inte ar en morgonsolstrale precis...

Taipei ar som alla andra metropoler stressigt, hogljutt och trangt. Dock hade vi bubbelpool och lyxiga sangar pa hotellet i Taipei och dessutom har vi varit njutit av Taipei 101, vackra berg, liljor, tempel, ormmarknad, solnedgang oooooch... Varma kallor och megasuperduperbuffe pa Tien Lay Hot Springs!!! Ah, det maste ha varit resans hojdpunkt... Kan ni forestalla er att sitta i en bubblande het kalla med fruktdoft och njuta av en sanslost vacker solnedgang over bergen..? I och for sig var vi tvungna att ha duschmossor pa oss hela bunten och blev utstirrade (svenskorna) hela tiden. Men det var uuuunderbart! Ni ska fa se bilderna senare!

Imorgon ska vi pa vart sista studiebesok och sedan ska vi till Kending som ligger vid haaavet. Har hort rykten om en barbecue och the beach ocksa...

Torsdags natt far vi vidare till Hong Kong for en vecka bara SEMESTER! Ska bli helt underbart!

Sa nu har ni fatt lite update! Maila mig garna eller smsa (funkar, men tar tid)! Borjar sakna er!

1 comment:

Anonymous said...

JA, jag har varit mycket orolig. Sömnlösheten var inget jämfört med ovissheten =(


/R