2009-06-01

En häsosammare Naffe

Klockan är 9.30 och jag har varit ute och sprungit i 30 minuter. Nu ska jag äta gröt och tentaplugga!

Eller vad skrev jag egentligen? Har jag, Naffe den morgontrötte late jäveln, varit ute och sprungit på morgonen?! Ja, jag och ni läste rätt. Jag som alltid brukar förakta morgonjoggare för att de inte har något liv eller att de inte har någon att ha morgonsex med! Men nu är jag en av dem... Jag vill verkligen få en hälsosammare livsstil och är just nu mycket inspirerad av människor omkring mig som uppmuntrar mig med fräsch mat och motion. Eloge till er! Because, let's face it, I'm not exactly getting younger. Det krävs mycket mer hälsosamma vanor nu för att behålla figuren och orken...

Får se hur denna hurtighet håller i sig... Men ni hejar väl på mig?



Crazy Asian! Dallret på magen, gäddhänget på armarna och hamsterkinderna ska bort.
Och mastodontlåren också, men det går liksom inte att ringa in dem på den här bilden utan att det ser suspekt ut...

No comments: