2015-02-23

Back to reality

Hej kära vänner! 
Nu är vi tillbaka på andra sidan jordklotet igen. Vi mår bra, denna gång var vi smarta och bokade så vi hade lördag och söndag att ta igen oss. Har packat upp våra fullproppade väskor, allt kom fram och inget gick sönder, wohoo! Jetlaggen har oss i sitt grepp, vaknar kl 5-6 klarvakna och är sömniga runt kl 17-18... Det kommer nog ta ett tag innan vi kommer in i Pacific Time Zone igen. Men vi har varit väldigt produktiva när vi är uppe tidiga. Igår städade vi ur och organiserade om hela vår garderob, tvättade och fixade. Idag har jag gått igenom posten, betalat räkningar och fixat lite till... Allt innan kl 9. Ska berätta om vad jag fixat med senare idag kanske. 

Det har blåst väldigt mycket de senaste två dagarna, våren är på framfart! Igår var vi och kollade på cyklar, A ska köpa en till mig i födelsedagspresent! Hade jeans, tröja och skinnjacka men blev väl nerkyld ändå, lurad av det soliga vädret... Så, idag vaknade jag med halsont och tungt huvud... Har proppat i mig Echinacea och c-vitamin i form av clementiner. Hoppas på att slippa bli sjuk, men ska tack och lov bara jobba tisdag och fredag denna vecka. 

Anthony åkte till jobbet i morse med en suck: "Back to reality..." . Jepp, tillbaka till verkligheten. Vi har haft en underbar semester dock. I tre veckor har mamma, familjen och vänner tagit hand om oss och vi har verkligen varit superavslappnade. Kände mig lite skyldig över att A fick åka till kalla Sverige för vår "smekmånad", men efter att ha sett honom så avslappnad i 3 veckor, känns det bättre. Hoppas kunna åka på en riktig honeymoon nästa år kanske. 

Sista middagen med familjen, det blev pizza på Pinocchio! 

Sista bilden tagen i Sverige på Arlanda... 

No comments: