2015-02-06

Trött med torra ögonlock

Hej hej vänner!
Förlåt att jag inte uppdaterat på länge. Efter att vi kom hem från Sthlm/Uppsala var jag helt död. Sov inte alls bra båda nätterna vi sov borta trots att vi bodde på ett jättebra hotell i Stockholm (HTL Kungsgatan!) och fick sova på Ericas och Yemis mysiga soffa. Så jag har gått runt som en zombie i flera dagar. Somnar gott, men vaknar runt kl 4 (då är kl 19 i Sac...) klarvaken och kan inte somna om. Men vi hade ändå en rolig tripp, visade Tod runt hela Sthlm och fick kvalitetstid med Erica&Yemi, Björn&Kristina och vår käre Muhammad. Det var så mysigt att få spendera lite tid med några av mina bästa vänner!

Igår var jag och A hemma hela dagen med mamma och åt och sov mest. Han skottade snö också, han älskar't! Mina ögonlock är alldeles torra av den kalla luften och min nya eyeliner, så mina ögon faller ihop av sig själva... Idag var vi faktiskt en sväng på stan och handlade lite grejer åt mamma. Överraskade även Monica på mitt gamla Apoteket Wasen och vår vän Jocke på Olympia! Det var så, så roligt att se dem igen.

I morgon ska vi ut och åka längdskidor med min mammas vän Van-Anhs familj! Det ska bli kul men lite skrämmande. Har inte stått på ett par skidor sedan högstadiets skidresa... Oj oj. Ni får en rapport efter i morgon, hehe.

Här kommer lite bilder som ni inte sett på instagram!

A och Leon leker med Leons babytablet 

Gnussa sitter fint och räcker fin tass 

Gaykänsla på café Storken! Nostalgi! 

Vi överraskade Yemi på hans jobb! 

Massa fåglar vid Stockholms slott

Mys på hotellet!






No comments: