2015-02-02

Jetlag

Trodde min jetlag inte var så hemsk denna gång. Har sovit bra två nätter i rad, vaknat några gånger under natten men sedan somnat om. Men idag... Pigg och klarvaken kl 5. Och vi har en lång dag i Stockholm och kväll i Uppsala att se fram emot... Suck. Drinkarna igår kväll och Anthonys snarkningar som inte heller blir bättre med alkohol, hjälper så klart inte när jag försöker somna om.  

Låg och Facebookade när jag såg att våra bröllopsfoton blivit publicerade i en lokal bröllopstidning! Är det inte varje bruds dröm att få visa upp sina bilder för omvärlden?! Detta är dock bara en lokal tidning. Men coolt ändå. Som Anthony sade: All thanks to you babe. Jo, jag måste erkänna att jag gjorde ett bra jobb med alla detaljer, trots att jag inte hade någon wedding planner och en liten men lagom budget. Vår fotografs fantastiska förmåga att fånga allt på foto är förstås också anledningen till vår publikation. I alla fall: coolt! 

Ska lägga in en länk till tidningen senare. 





No comments: