2010-11-14

Backyard wedding

Varför like-ar ni inte mina inlägg längre? För att de är tråkiga? För att min blogg har blivit tråkigare sedan jag blev med pojkvän? För att mitt liv har blivit tråkigare?! Haha, nej så långt ska vi inte gå. Det är inte tråkigt.

Idag var vi på det där mysiga hemmabröllopet, ett typiskt amerikanskt backyard wedding. Det var en pre-wedding ceremoni egentligen, eftersom bruden är kanadensiska och de måste gifta sig för att hon ska få stanna. Det riktiga bröllopet ska tydligen äga rum i Asien senare i år. Vi missade tyvärr vigselceremonin (A+N= alltid sena) men vi minglade runt med släkt och vänner, käkade god mat och drack vin till sen eftermiddag. Nu sover A, eftersom han jobbar natt och jag sitter här och transkriberar. Ok då, jag har en tråkig blogg.

P.S. Tog inte så många foton, eftersom jag inte gillar att vara paparazzi runt folk jag inte känner.


Brudparet skär upp pre-wedding tårtan!


Gruppbilder med fina brudparet Brandon & Pauline! (Jag vet att jag ser ut som gigantisk amazon...)



Magnifik solnedgång på vägen hem. Suddiga bilder från en snabb bil...

No comments: