2010-11-03

I'm a keeper

Första gången jag går osminkad hemma hos A's mamma. Kan bero på att ingen är hemma, höhö. Har nyss pratat med moster, Sofie och Erica (tänkte sluta med att skriva kodnamn för mina vänner, om ni inte misstycker förstås!) och jag är så lyckligt lottad som har så mycket kärleksfulla människor omkring mig. Karma, I guess? Jag tror mer på att min mor har gjort så mycket gott i världen att jag har fått skörda hennes frukter.

Fick reda på igår att A's gamla grannar, ett gammalt sött grek-afrikanskt par tyckte om mig jättemycket. Grekiskan tanten tyckte att jag är en "keeper" och den afroamerikanska före detta CIA-gubben (som är bra på att "read people") sa många fina saker om mig. Vad glad jag blir. Amerikaner! Säga vad man vill om dem, men de är så gulliga.


Rester från släktmiddagen igår! Yummy!

No comments: