2010-11-07

Rainy Sunday

Har startat dagen på bästa sätt. Stackars A kom hem en timme senare än vanligt från jobbet (daylight saving, alltså sommartid är över här) men väckte mig på det mest tillfredsställande sättet... Ni vet väl det bästa sättet att bota en hangover-huvudvärk? Sedan trotsade vi regnstormen och åkte till Orphans för frukost. Åh, min papas loco var galet god. Jag har börjar bli besatt av mexikansk mat... Nu sover A och jag ska transkribera mina 4 nya intervjuer. Idag blir det bara en heldag under täcket med det ösande regnet utanför. Yoga ikväll förhoppningsvis.

Nu: transkribering. Ska bara chatta klart med älskade syster. Bjuder på lite suddiga bilder från gårkvällen.


Grabbarna Grus.


Älskar Arigatos sushi...


Oyster shot! Äcklig.


Efter sushin blev det hookah-bar.

No comments: