2010-11-15

Lat

HOLA! Idag är A och jag lediga och latar oss. Det är vi bra på! Tänkte bara titta in här och säga hej till er, kära läsare! Tack för att ni hänger med i mitt händelselösa liv! Men jag är glad i alla fall. Jag är en lat och glad jävel!

Snart är det Thanksgiving här. Blir nog att gå på flera familjetillställningar och bli uppvisade för fler släktmedlemmar. Jag klagar inte, men jag vill bara ha A för mig själv ibland bara... Förra årets Thanksgiving var jag och tjejerna i LA och San Diego. Det känns som evigheter sen... Good times!

God natt, Sverige!


Jag och min fina Lena framför Lake Elsinore där vi käkade Thanksgiving dinner. Inte i sjön, utan på Kimmies restaurang i närheten av sjön.


Fönstershopping på Rodeo Drive, Beverly Hills.

1 comment:

Jocke said...

We like! LIKE!