2010-11-04

Sunny Suisun City

Idag var jag själv på äventyr i Suisun City. Det är en pytteliten stad 10 minuter från Fairfield. Den har lite europeisk känsla eftersom den har en stadskärna med vatten omkring sig. Men när man hör den breda amerikanskan, vet man att man fortfarande är i USA. Jag käkade lunch på en grekisk restaurang vid vattnet och märkte hur alla stirrade på mig och undrade vad jag gjorde där själv. Men jag gillar't! Har alltid varit en ganska självständig person. Mysigt i alla fall med äventyr i solen!

Är inte min trench så fin? Baksidan är lika snygg.


Utsikt från den grekiska restaurangen jag hittade i Suisun City.


Min förrätt. Grekisk sallad ska ju egentligen inte ha salladsblad i... Amerikaner!


Gigantisk moussaka!


En fin liten park vid vattnet


Tänk er en joggingtur längs vattnet vid solnedgången...


Juldekoration?


Älskar alla kolonialhus som finns i Kalifornien.


Bye bye Suisun City!

No comments: