2010-11-07

Oopsiedaisy!

Oj, förlåt att jag inte har uppdaterat! Tänkte att ni ändå har annat för er på helgen... Ärligt talat så glömde jag bort bloggen för en dag. Varför bloggar man mindre när man är med sin pojkvän? Tror ni har svaret på den frågan.Jag har faktiskt inte gjort så mycket. Igår fredag hade jag 4 intervjuer med farmacevter för mitt exjobb. Det gick bra och det var lärorikt!

Idag var jag och färgade håret (även min nya frisör stötte på mig "du har väldigt sexiga ögonbryn") och käkade vietmiddag med Mike. Jag är nu officiellt en rödtott (tills efter ett par tvättningar och det blir mindre rött och mer brunt). Sedan var jag och A iväg till gymmet och därefter åkte vi iväg till Arigato och käkade sushi och shottade oystershots med kusin Edison, Brad & Sam. Blev lite hookah på det och när A åkte iväg till jobbet gick vi andra asiater på Social Nightclub. Kul, men jag saknade min Elena. Mest ute efter en tjej att shaka ass med. Kusin med vänner var mest ute efter ass.


Hemma, småfull och hungrig. Tummen upp. Bilder från kvällen kommer imorgon! Puss!

No comments: