2011-12-11

Julbord och drinkar i himlen

Vi övernattade som sagt på Gothia Towers (som är så lyxigt att det får vara med i WorldHotels), där ett fantastiskt julbord signerat Krister Dahlgren (chefen för svenska kocklandslaget) dukades upp. Vi kom dock fram till att jag njöt mer av julbordet eftersom detta är smaker som jag växt upp med och har nostalgiska minnen från. För Anthony är det mer som en svensk buffé och han älskade lax, viltkött, ostarna, Ris à la Malta och tyckte annars att det andra bara var ok. 

Efter att vi suttit från klockan 20 till klockan 22.30 och bara småätit och pratat om livet, kärleken och svensk versus amerikansk kultur, mötte vi upp ett härligt gäng för lite drinkar på Heaven23, baren på våning 23 i Gothia Towers västra torn.

Min glada kille! 
Så mycket gott! 
En av bufféerna

Den andra buffén (som ni ser är jag
inte van vid min nya lins ännu...)

Fina Klara och Anton! 
Min vackra soulie 
Albin, den allvarsamme

Den fantastiska utsikten från Heaven23

Hela gänget i lobbyn!

Och tjejerna!