2011-12-21

Lensway!

Har varit typ en timme hos Max, min framtida hyresvärd och skrivit på kontrakt för att hyra hans lägenhet från februari till augusti. Känns bra. Lägre hyra, lägenheten är välutrustad (platt-tv, ljudanläggning, badkar...) samma byggnad som nu (perfekt läge till centrum, jobb och stationen) och vi kommer bra överens, Max och jag.

Sitter och kikar lite på Lensway. Måste välja ett par gratis-glasögon från dem innan 27:e. Det finns typ 70 par som är helt gratis och sedan lägger man till mellanskillnaden om man väljer en modell med märke. Har hittat två par som är snygga och billiga. De två översta paren är från Calvin Klein (sicken amerikan jag har blivit!) och det tredje är från Face Stockholm. Lensway har en funktion där man kan se hur man skulle se ut med glasögonen på. Hahaha. Jag ser för jävlig ut. Jag ser ut som en kriminell nörd.

Tror det lutar åt par nummer 2.




No comments: