2011-12-28

Vänner, lyssna och lär!

Min pojkvän är ute med jobbet en sista gång i Poznan. Enligt honom dricker polackerna som ryssar och de kommer att supa stackarn under bordet som de gjorde förra veckan... Här sitter jag i min OnePiece och saknar honom. Då försöker jag fokusera på hur mycket han älskar mig istället för att misstänka att han just nu hånglar upp en polsk strippa. Haha, jag är galen jag vet. Men vet ni vad min pojkvän sade häromdagen?

"You're always pretty babe. I love your lingerie, but do you know when you're the sexiest? That's when you're in your pj's... Wearing your flannel pants and a tank top. And you're so comfortable in your own skin. And I just love seeing you happy. When you smile at me. That's when I look at you and think: God I have such a sexy girlfriend."

Killar, dra lärdom av detta. Vet ni hur lätt det är att göra er flickvän glad? Ge henne en ärlig och enkel komplimang! Tjejer, dra lärdom av detta! Överansträng er inte för era killar, de är enkla varelser. De älskar er precis som ni är, utan massa smink och tusenkronorsoutfits.

1 comment:

MINA said...

Ooooooooh! Såååå fiiint sagt.
Hoppas nångong jag kan hitta en pojkvän som tänker så!
Många kramar