2011-12-28

Vingåkers Factory Outlet - nu online!

Ni som gillar om Vingåkers Factory Outlet är väl glada nu när de har öppnat en webshop! Jag köpte presentkort på SaveMyDay (typ som Groupon) för VFO - betala 199 kr och köp för ett värde av 500 kr. Ingen dålig deal! Hittade dessutom en rabattkod på nätet så att jag fick ytterligare 10 % (säg till om ni behöver den)! Så idag klickade jag hem allt detta för under tusenlappen. Bara herrkoftan kostar 899 kr ordinarie pris. Jag är så bra. 
  1. Mössa från Tiger of Sweden till A
  2. Merinoull-kofta från Tiger of Sweden till A
  3. Vit sidenklänning från Tiger of Sweden
  4. Rosa blus från Burberry
  5. Vit skjorta från Tiger of Sweden





Men hör ni, vad i helsicke är det för fel på modellerna på den sidan? Tjejerna ser väl ok ut, men på herravdelningen, har de hyrt in lagerkillarna eller? Jag och A skrattade gott åt dem när vi skulle shoppa. Ni måste kolla in alla modeller där i olika poser, då förstår ni.

Hård kille
Kille som glömt kamma sig
Kriminell kille
Och så en fanfar för världshistoriens stelaste kille. What's up with the neck?


1 comment:

Anonymous said...

LMAO at the models!