2011-12-11

Trött

Vi har haft en lång dag idag. Vaknade klockan 9, käkade en härlig frukostbuffé på Gothia Towers och checkade ut kl 11. Planen var att röra sig ner mot centrum för att mysa och shoppa lite, men min ena stövels dragkedja gick sönder! Hur otippat? Mina fina läderstövlar från Scorette! Så vi satt där en lång stund utan att veta vad vi skulle göra. Till sist fick vi tag på nål och tråd på hotellet och jag sydde provisoriskt ihop min stövel. Men vi ville inte riskera att jag skulle hoppa runt på stan på en fot, så vi satt kvar i den vackra foajén och läste bok.

Klockan 15 begav vi oss till Max för en "svensk" hamburgare och sedan mot bussen vid 16.30. Fy fan för Swebus. Fyra timmars lidande. Men nu är vi hemma och A somnade direkt. Jag blev så lycklig över att jag har sovmorgon imorgon till kl 11, så jag hade tänt ljus och gjort mig fin. Så somnar han. Killar, haha!

No comments: