2008-10-19

IQ 128

Ja, jag har tydligen 128 i IQ enligt ett Illustrerad Vetenskaps IQ-test (ja, jag gör allt annat istället för att plugga). 2 poäng från att få gå med i Mensa! Men vad hjälper det när jag inte förstår något av anal(ytisk) kemi?! Det enda ämnet i mitt liv som jag gjort omtenta i... 2 gånger! Ångesten är större än någonsin.

Ikväll är det äppelkaksfest hos Annika och det ska bli mysigt. Det innebär även att innan kl 19 ska jag ha hunnit med att tvätta ett Mount Everest av tvätt, lära mig allt om kapillärelektrofores, hunnit baka en äppelkaka och kanske kanske hinna andas också. Yay.

Dessutom har
inte mitt öga blivit bättre. Bara rödare, svullnare och sexigare... Om man nu är demon och tycker röda ögon är sexiga.

/N

Anledningen till varför män har ett lyckligare liv och studerar bättre.

2 comments:

Anonymous said...

134 verkar inte heller vara tillräckligt för analen... ;)

Naffe said...

Annika! Du är för smart för analen! ;)