2008-10-29

Skrattar

Detta skulle egentligen varit ett förväntansfullt, pirrigt, lyckligt blogginlägg om vår kommande tjejresa till Köpenhamn. Men icke! Sterlings har gått i konkurs! När jag fick ett sms halv åtta från Annika trodde jag i min John Blund-värld att hon skämtade, så jag vände på mig och somnade om. Nu, sittandes framför datorn kan jag inte göra något annat än att skratta högt och länge. En dag innan vi åker går de i konkurs. En dag! Inte får vi heller några pengar tillbaka från det jävla danska flygbolaget. Får se om vårt hostel inte kräver oss på mer pengar...





...




En dag!! Konkurs!! Inga pengar!! Skrattar fortfarande...

/N

3 comments:

Anonymous said...

Det är sånt som inte händer! Jag hade sett fram emot en myshelg med tjejerna....

Anonymous said...

Jag med, är såå besviken :(

Naffe said...

Men nu blir det ju bra ändå! :)