2008-10-24

Älska mig!

Godkänd och mer därtill på farmakoterapi-tentan! Dagens tenta avklarad och en av mina spontana gissningar kommer i alla fall att ge mig minst 2 poäng på tentan. Jag har i och för sig dålig erfarenhet av analyttentor. En gång när jag trodde att jag spikat en analyttenta så fick jag omtenta. Två gånger.

Jag har tränat! Gymmet bestod mest av söta gymnasietjejer och vältränade snygga tjejer som tränar extra på lunchen. Men skam den som gömmer sig i ett hörn med sitt röda öga. Nej, jag ställde mig mitt i smeten, tog i tills jag blev en svettlök och spärrade upp mitt rosa öga lite extra. För er som undrade (vem?), så har min ögoninflammation gått ner lite. Yes!

Ingen tentafest på ÖG för min del, men ikväll är jag diktator i dörren på Värmlands! I alla fall till klockan nio, då Stefano och vakterna dyker upp. All makt åt mig!

Åh, ibland skulle jag nästan vilja ligga med mig själv!

/N

Oövervinnelig! Som på min 20-årsdag!

5 comments:

Anonymous said...

lol, roligaste inlägget hittils, sen när blev du en narcisisst ?
Och enstöring...shyt jag misstänkte a jag smittade av mig men detta är ju värsta epidemin...hehe

Naffe said...

TBG: Har alltid varit narcissist, fast diskret ;)Du är inte enstöring. Du är bara skum, typ spion eller nåt.

Anonymous said...

heja naffe :-)

Naffe said...

Hihi, tack gumman! Hejar på dig med!

Alma Kirlic said...

Haha, vilket roligt inlägg.