2008-10-23

Likgiltig

Imorgon klockan 08.00 sitter jag på Gimogatan och skriver tenta i Produkt och processanalytisk kemi. Just nu är allt i en enda röra och jag kan verkligen inte svara på en enda fråga. Jag blandar ihop absolut allt och har en total blackout på enkla saker. Detta kanske blir min andra kurs jag får U på. Bittert, men jag har bara mig själv att klandra.

Har suttit en del på Pharmen och pluggat till den här kursen, men idag var jag på BMC och käkade pannkakor. Insåg att invandrarna sitter på BMC och svenskarna på Pharmen. Ursäkta, nu överdriver jag. Men ibland kan jag ibland känna: Vad fan gör jag här?

Jag fick reda på en sak idag som jag aldrig trodde jag skulle få veta. Jag är verkligen inte en naiv person, men detta hade jag inte väntat mig. Det finns inget hopp. Det finns ingen utopi för människan. Vi är onda, egoistiska och hemska.

/N

Studerade min diamantring mer än tentamaterialet idag...

3 comments:

Anonymous said...

Du får berätta för mig någon gång om de extra onda människorna så ska jag titta på dem med min läskiga blick någon gång;)

Anonymous said...

Har (d)regget berättat om uppropet på SLU(t) ? Funny shyt that...

Naffe said...

Men Marie, du har ju ingen läskiga blick! Du är ju så söt!

Haha, bra "förkortningar". Vadå? Att SLUT domineras av svenskar? :D