2012-02-19

My auntie and I

Ibland blir jag så överraskad när jag får höra att folk läser min blogg. Jag blir alltid glad när vänner säger att de tycker att det är roligt att läsa min blogg. Det har kommit från alla möjliga håll, båda vänner och bekanta och vänners vänner och bekanta. Roligt! Idag fick jag reda på att min moster i Sac har hittat till min blogg. Haha, hon är världens finaste men inte särskilt teknisk av sig, så jag är imponerad! 

Ibland glömmer jag bort hur mycket min moster och hennes man gjorde för mig när jag bodde hos dem i Sacramento i ett helt år. De är väldigt annorlunda mina föräldrar så jag vet att jag och min livsstil gjorde de väldigt oroliga och frustrerade ibland. Men de var alltid så omtänksamma och omhändertagande. If you read this, thank you for everything, bac Binh! Love you!

Jag och min moster på min 23:e födelsedag! Så annorlunda jag såg ut...

No comments: