2012-02-21

Vår!

Idag var det 4 grader varmt (kallt...) när jag gick till jobbet! Funderade nästan på att ta på mig vårjackan! Men när jag kom hem från föräldrarna var det -1, så det är väl bara att glömma. Det är ju faktiskt bara februari. Men jag vill ha vår! Jag vill gå runt sköna kavajer, jeans och en soft t-shirt eller blus! Ge mig sol! Jag tar hellre pollenallergi än vinterkylan... Fy. 

Brukar spara outfits jag hittar på internet som inspiration (även om jag aldrig har tid att kika på dem på morgonarna...). Eftersom jag inte bryr mig särskilt mycket om trender och mode utan är mer inriktat på klassiska basplagg kommer mina våroutfits att bli ganska enkla. Men snygga.

Jeans, t-shirt och kavaj - kan inte bli enklare 


Mina vita Dieselbyxor kommer att användas flitigt...

 


Blusar i alla färger och former!


Min nya, beiga kjol ska matchas på olika sätt...
 

Min bikerjacka kommer också att användas flitigt! 
 


No comments: