2012-02-18

Sweet Saturday

Vilken härlig start på helgen! Somnade om efter att jag skypeade med A och vid klockan 13 pallrade jag mig till Sandra (som tack och lov bor ett stenkast härifrån!). Söta Karin var redan där, nymasserad och avslappnad. När hon försvann ner mot stan fick jag lägga mig på Sandras proffsiga massagebänk! Åh, så skönt. Fick massage på rygg, axlar, rumpa (!), ben, armar och ansikte... Detta var ju svensk massage, så det är mer avslappnande än kinesisk då man nästan lider igenom en session. Fantastiskt! Tack gumman! Snart får hon sitt diplom och då kommer kunderna att köa. Inga happy endings Sandra, haha!

Sedan pallrade jag mig och min kurriga mage hem och svängde ihop en ordentlig brunch till mig själv. Scrambled eggs, bacon och stekta champinjoner! Idag blir det hemmafru-dag. Ska städa, dammsuga, diska och sedan tvätta och kolla på The Bodyguard ikväll. Gött.


Sandras massagebänk (massören själv ville inte vara med på bild, hon gömde sig i ett hörn!)
Min härliga brunch

Bjuder på en vacker bild på mina fina orkidéer från mamma

No comments: