2012-02-27

Och så var det måndag igen!

Igår blev vi klara med hyllorna runt kl 18 och jag for hem till familjen för att mysa lite. Det blev middag och kladdkaka. Precis vad jag behövde efter att ha tränat en gång förra veckan... Haha. Nej, men det var mysigt. Sedan somnade jag... Seriöst. Jag satt och pratade med mamma medan jag väntade på att kolla på en film med pappa, när jag plötsligt somnade. Har ett vagt minne av att jag tog mig till min säng och bytte om till pyjamas runt midnatt, men jag vaknade inte förrän klockan 9 i morse. Måste ha varit trött. 

Nu käkar jag mina goda toasts med Lönnebergaskinka, Port Salut-ost och senap! Jobbar kl 13-18 idag och sedan ska jag på Bodypump. Ska bli härligt att pumpa lite. Vi hörs senare, mina vänner!


Älskar mina grillade mackor!

No comments: