2012-02-20

Trött och ledsen

Jag är så trött att jag inte ens är hungrig. Jag som alltid är hungrig! Ska nog gå och lägga mig snart. I morgon är det informationsmöte klockan 8.45, jobbar till kl 19. Sedan tänkte jag köpa lite semlor och överraska familjen. Det är ju ändå fettisdagen.

Förutom fettisdagen är imorgon även dagen då Anthony ska träffa läkare och experter, sedan ska de planera operationen. Den ska ske ganska direkt! Idag var det President's day i USA och min pojkvän har jobbat hårt med renoveringen av sitt hus hela helgen och även idag, för att han vill att det mesta ska vara klart när jag kommer. Så hårt att han har inte ens tid att prata med mig när jag har en dålig dag... Ja, jag tycker så fruktansvärt synd om mig själv, haha.

Det här blev ju ett ganska random inlägg. Men det är för att jag är så trött. Och jag pratade med min far nyss och han verkar inte bli av med sitt ryggont. Hur frustrerad, arg och ledsen jag blir på min far, älskar jag honom så.

No comments: