2014-08-19

Afternoon Tea

I dag var jag och min kära vän Pauline på afternoon tea på ett gulligt ställe som hette A Dash of Panache. Teet vara jättegott, servicen var väldigt bra (som vanligt här i USA) och maten var ok.  Deras hemmagjorda scones och min sallad var jättegoda, men sandwichen och desserten var sådär. De hade även en byrå med massa utklädningsgrejer som vi inte var sena med att prova och ta massa bilder med, haha.

Det var väldigt mysigt att hänga och prata med min käre vän.Vi hade så mycket att prata om, eftersom vi inte har setts sedan innan bröllopet! Hon är en av de få vännerna jag har här och hon är verkligen en klippa. Väldigt smart och jordnära tjej som man kan prata om allt med. Jag är glad att ha henne här.

Så sött upplagt med små tekannor och små timglas som mäter tiden teet ska vara i!

Små sandwich, hummusröra, tunnbrödsrulle och dessert: brownie, cheesecake och jordgubbsglass

Här är vi små älvor med tyllkjol och vingar och rika tanter med päls och hatt!

No comments: