2014-08-22

The Wedding Reception

Hallå vänner!
Är så trött efter en lång dag på jobbet. Men det är ju snart fredag! Är ledig denna helg, ska bli så skönt. Jobbar dock 7 dagar i rad nästa vecka... Kan inte fatta att det är typ bara 4 veckor kvar av mitt internship. Wow, måste verkligen börja plugga till NAPLEX.

Här kommer de utlovade bilderna från vår roliga bröllopsfest. Det var verkligen en fantastisk kväll med många fina tal, tårfyllda ögonblick och mycket skratt. Det slutade lite dramatiskt och tråkigt men allt är glömt och förlåtet nu. Här kommer bilderna!

Här kommer vi in till middagshallen!

Älskar Vizcaya's middagshall!

Puss efter Anthonys lilla välkomsttal!

Stående ovationer efter mitt välkomsttal! Kommer inte ens ihåg vad jag sade!

Honnörsbordet med våra härliga brudtärnor och groomsmen (vad är svenska ordet för det?)

Fick en överraskning från älskade Erika! Det fick oss båda att fälla en tår eller två. Ni ska få se vad det är snart..!

Brorsan höll tal å våra föräldrars vägnar. Ett väldigt varmt och känslosamt tal...

... Som fick mig att fälla fler tårar och min näsa att se ut som Rudolfs.

Svärfar höll ett väldigt fint och kärleksfullt tal!

Bestman Jeff höll ett väldigt långt och roligt tal!

Syster höll ett väldigt tårfyllt tal!

Sedan var det mina brudtärnors tur! Allas var väldigt personliga, roliga och fina.

Svärmor höll ett uppenbarligen roligt tal!

Min käre gamle vän Jack från högstadiet fick hålla ett väldigt fint tal på en minut!

Anthonys gamle roomie fick också hålla ett supersnabbt och mysigt tal

Vi körde även sko-leken där dj'n frågar oss vem av oss som gör/är något och vi räcker upp den persons sko. Verkar som vi inte riktigt höll med varandra på denna fråga...

Men oftast höll vi med varandra!

Dags att skära tårtan!

Så klart så fick han tårta i ansiktet men jag hann smita undan, haha!

Vår första (typ) dans tillsammans som man och hustru 

Så många jättefina bilder från vår första dans...

Fick även tvinga min lille far upp på dansgolvet. Under hela dansen frågade han om det var över snart, haha!

Vi fick till och med in en snurr! Vi dansade till "You Raise Me Up" med Josh Groban...

... Och det framkallade många tårar! Mina fina tjejer!

Anthonys dans med sin mor

Hela gänget (typ!)

Dansgolvet var fullpackat!

Min käre man hade roligt i alla fall!

Så himla roligt att se tjejernas miner!

Dags för grabbarna att samlas! A försöker hitta strumpebandet!

Kolla in killen som gör sig redo att hoppa!

Det roliga var att Anthonys kusin Kristina och hennes pojkvän fick buketten och strumpebandet!

Med en svensk Vargtass i handen blev kvällen superlyckad!

Sista dansen för kvällen!

Tack för en underbar kväll, allihopa!


1 comment:

Lisa said...

Kul att du börjat blogga igen Naffe!!

Tror groomsmen brukar kallas marskalk på svenska :)
Bilden när du kastar brudbuketten är jätterolig, jag hoppade jättehögt! :)