2014-08-31

Äntligen!

Äntligen är min 7-dagars vecka över! Wohooo! Helgen har varit riktigt tuff. Förväntade mig inget annat när jag fick reda på att jag skulle jobba med en av dem värsta pharmacists i Walgreens vikariepool. Det hemska är att hon inte har någon självinsikt, så hon tror att hon är super... Som grädde på moset, ringde vår district manager ringde oss och vår store manager kom in i sina shorts på lördag för att tvinga oss göra 120 audit samtal till kunder... Det var bara att bita ihop. På lördagen trodde jag att jag skulle bryta ihop och lägga mig på golvet och skrika, men när dagen var över idag så kändes det lite bättre. Vi lyckades hinna med alla helguppgifter och de 120 samtalen! Nu har jag två dagar ledigt, yay!

Vet ni vad det är för dag i morgon! 1 september! Och varför är just den dagen speciell? Gå tillbaks i bloggen ett år så får ni svaret..!

Här kommer några bilder från senaste dagarna!

A med vår sangria på Tapa The World, ni kan ju gissa vilket glas som är mitt?

Vår goda tapas-plocktallrick med getost, marinerade oliver, "spansk potatisomelett", chorizo, serranoskinka och het coppa...

Vi beställde även Kobe-beef och friterad aubergie - båda var sjukt goda!

Solnedgången vi såg på uteserveringen. Solnedgångarna här är så färgrika, måste bero på alla avgaser!

Fick en så mysig bild på Leon som jag måste dela med mig. Hur kan man sakna en liten pojke så mycket?

No comments: