2014-08-17

Detaljer från bröllopet (och välkomna tillbaka!)

Käraste vänner!
Jag är officiellt tillbaka på denna gamla blogg! Känns konstigt att börja blogga igen. Men nu har jag tid igen. Praktiken på apoteket rullar på, har typ 200 timmar kvar. Ska försöka börja plugga på allvar till NAPLEX (examensprovet) snart. Ska även försöka komma igång med träningen och hälsosam matlagning också. Livet är härligt med min underbare man. Ja, min man! Hur coolt är det?

Ligger i sängen efter en skön söndag. I dag var vi på IKEA och käkade frukost för 99 cents (typ 7 kr) och köpte en skohylla. Sedan chillade vi i soffan och kollade på tecknet, bland annat How to Tame a Dragon (A's favoritfilm). Lagade vietnamesisk kyckling med ingefära och wok till min käre man. En härlig söndag med andra ord.

Och kollade i genom våra bröllopsbilder förstås. Jag är besatt av dem. De är helt fantastiska. Självklart för att de ger oss så många minnen från vår stora dag, men vår fotograf Amanda Collins är också helt galet bra. Vilken fantastisk dag det var... Här kommer några bilder på detaljer! I morgon kommer bilder från när vi gjorde oss i ordning!

Alla bilder tagna av Amanda Collin. 

Sneak peak in i vår bridal lounge...

 Mina örhängen från Givenchy och halsband från Nordstrom


Våra ringar och min vackra klänning från Christina Wu

Min vackra förlovningsring

Min fina handgjorda strumpeband

'
På min bröllopsdag doftade jag Oh Lola! by Marc Jacobs

Anthony's skor från Aldo

Anthony var så stilig i sin Burberry-kostym, Tommy-skorta, Michael Kors-fluga och finaste knappblomman

Min fina skor från Enzo Angiolini

Min vackra blombukett! Var så nöjd, vackrare än jag föreställde mig!

Vackra Vizcayas middagshall

Enkelt och stilfullt, precis som vi ville ha det!

Vår goda och vackra tårta från Cake Castle. Önskar vi hade en bättre bild av dessertbordet, det var så fint!

Specialdrinkar och välkomstskylt

No comments: