2015-03-20

Disneyland!

Hallå hallå!
Yes, har inte bloggat något på hela veckan för att jag jobbat varje dag. Hur orkade jag egentligen blogga förr i världen när jag jobbade heltid? Då bodde jag i och för sig inte ihop med A. Så jag antar att bloggen var som ett pojkvänssubstitut, haha. 

Som jag berättade ska jag ju åka ner till Irvine i södra Kalifornien för min PassNaplexNow-kurs i slutet av april. A har gamla vänner som bor i Irvine och efter ett samtal med dem bestämde han sig för att också åka ner över den helgen jag är där. Vi har ju ändå ett hotellrum där jag ska bo tisdag-mådag. Han tog även fredagen och måndagen ledigt så på måndagen ska vi på Disneyland! 

Jag är ingen Disney-fantast som en del amerikanska tjejer är, men det ska bli så kul! Tydligen får man massa extra roligt och gratis om man bär "Newlyweds"-pins, vilket vi måste göra! Vi är ju inte direkt nygifta, men nästan, haha. Vi fick Disneyland-biljetter i bröllopspresent från paret som bor i Irvine, så det ska bli grymt kul att träffa dem, deras barn och gå på Disneyland! Det är jag väl värd efter 5 dagars intensiv kl 8-kl 20 studier?!


No comments: